+45 42 67 90 11 mail@seo-esbjerg.dk

Vi starter med at fokusere på det, der skaber værdi for kunden

Vi starter med at fokusere på det, der skaber værdi for kunden. Det er vigtigt at forstå, hvem kunderne er, og hvad de forventer af organisationen. Først når kundens behov og ønsker er forstået og accepteret i organisationen, er man parat til næste skridt.

Arbejdsprocesserne online

Sammen med virksomheden kortlægger vi herefter de arbejdsprocesser, som frembringer den vare eller ydelse, kunden efterspørger, ligesom vi identificerer det spild, den aktuelle proces indeholder. Når det er klart, hvad der skaber værdi, og hvad der er spild, arbejdes der på reduktion af spild.

Optimering af det samlede flow

Når arbejdet med reduktion af spild er igang, ser vi på optimering af det samlede flow. Her er fokus at fjerne ventetid og reducere buffere og lagre af igangværende arbejde – kort sagt at gøre processen trækstyret, så den leverer den vare eller ydelse kunden efterspørger til det tidspunkt, den pris, i den kvalitet og i den mængde, der er behov for.

Målinger af processens ydelse

Vi holder hele tiden fast i vores grundprincip om, at forbedringsarbejde aldrig når sit endegyldige mål. Når processen har gennemgået den identificerede forbedring, og målinger af processens ydelse viser, at en forbedring har fundet sted, så er vi klar til næste runde med identifikation og optimering af spild og flow. Vi slipper først arbejdet, når vores kunde er klar til selv at gennemføre de enkelte skridt i forbedringsarbejdet.

Læs mere om online markedsføring i Esbjerg her.

%d bloggers like this: